رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی :هر وزارتخانه دارای یك نگارخانه شود
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از اكسپو91 ،'عبدالرحیم سیاهكارزاده' افزود:دراكسپوی 91 نگارخانه ها حضور فعالی دارند و قیمت كارشناسی آثار نیز با حضور اعضای شورای ارزشیابی و قیمت گذاری صورت گرفته است.

وی اكسپو را فضای مناسبی از سوی مدیران و هنرمندان برای خرید آثار هنری توصیف كرد و افزود: شرایط برای خرید آثار هنری مهیاست و تنها باید خرید صورت گیرد كه این نیز نیازمند یك همدلی است. امیدواریم كه اكسپوی 91 با موضوعیت نگارخانه ها فروش خوبی را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: طبق قانون یك دهم درصدی بودجه سال 90وزارتخانه ها تا تیرماه 91 فرصت دارند تا این بودجه را صرف خرید آثار هنری كنند و اگر خرید انجام نشود باید برای آن پاسخگو باشند؛ درنتیجه این اكسپو بهترین فرصت برای سازمان‌ها است تا از این فضای برای صرف بودجه تعیین شده استفاده كنند.

عضو شورای سیاست گذاری اكسپو 91 یادآورشد: طرح خرید آثار هنری برای سازمان‌ها و نهادهای دولتی علاوه بر اینكه یك ارزش افزوده است طرحی برای ایجاد روحیه و انگیزه در محیط كار نیز محسوب می شود.

سیاهكارزاده با بیان اینكه وظیفه وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی بسترسازی است،ادامه داد:شرایط برای برگزاری اكسپو ایجاد شده و از همه دعوت شده تا برای حضور و خرید آثار هنری اقدام كنند چرا كه این گردش باعث می شود اقتصاد هنر رونق یابد.

اكسپوی 91 ،28 خرداد ماه در تالار وحدت آغاز به كار می كند.

فراهنگ**9173**





:: برچسب‌ها: کنسرت , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: